top of page
  • ערן שומרון

חשיבותו של טסט ריצה (דווקא בתקופות של אי וודאות) 🏃

בתקופה זו של אי ודאות ואי שקט עקב מצב הלחימה המתמשך, לביצוע טסט ריצה יש משמעות עצומה. בואו ננסה להבין למה דווקא בזמן זה מדובר בהזדמנות חשובה וכיצד היא יכולה להועיל לנו באופן אינדיבידואלי: 🔎 נקודת בדיקה ספציפית להערכה עצמית:

טסט הריצה פועל ככלי מרכזי, שעוזר לנו לאמוד את רמת הכושר הנוכחית שלנו. חשוב להבין שאין מדובר בהשוואה של עצמנו לאחרים או בהשגת מטרה, תוצאה ספציפית. במקום זאת, אנו משתמשים בטסט כנקודת התייחסות לכל רץ להערכת ההתקדמות והיכולות שלו והבנת יכולותיו לזמן הנוכחי. 🎯 הערכה אישית:

לכולנו יש מטרות ושאיפות שונות. בין אם הייתי בשלהי תקופת הכנה למרתון ובין אם בכוונתכם להשתתף במרוץ זה או אחר בעוד שלושה חודשים, מצבך הנוכחי הוא ייחודי לך. מבחן הריצה מאפשר לך להבין כיצד גורמים חיצוניים, כגון: תקופת האימונים בה אתה מצוי, מצב החירום המתמשך, הרגלי השינה והצפייה בטלוויזיה השפיעו על העקביות וההתמדה באימוני הריצה שלך, וכיצד הם הם השפיעו על "השקט" המנטלי, הרגשי ועל הביצועים הכלליים שלך. 💪 הסתגלות לאתגרים:

על ידי ביצוע טסט הריצה, נלמד ונכיר בהשפעה של נסיבות חיצוניות על כושר הריצה שלנו. זאת הזדמנות להעריך כיצד אנו מתמודדים עם האתגרים שמציבה הלחימה בישראל וכיצד היא משפיעה על מצבנו הפיזי והנפשי. נתונים אלו והמודעות עצמית שנקבל ממנה תסייע לנו להתאים את סוג האימונים ועצימותם בתקופה הקרובה ותסייע לנו להציב ולהגדיר ציפיות ריאליות לעתיד. 📆 היום ומעבר:

טסט הריצה לא רק מספק תובנות לגבי מצבנו הנוכחי אלא גם מציע הצצה לעתיד. זה מאפשר לנו להעריך היכן אנו נמצאים היום מבחינת הכושר הגופני ולחזות היכן אנו רוצים להיות בעוד שלושה חודשים. זכרו, ההתקדמות אינה תמיד ליניארית, והטסטים הללו עוזרים לנו לזהות נקודות ספציפיות לשיפור, להגדיר

חדשים ולהתאים את תוכניות האימון שלנו בהתאם. 🌟 להנות מן המסע:

זכרו שטסט הריצה הזה עוסק בצמיחה ובהתפתחות האישית שלכם. זו הזדמנות להגדיר את המחויבות שלכם לשמור על אימונים קבועים בזמנים מאתגרים. הישארו ממוקדים, הישארו נחושים והמשיכו לדחוף קדימה, בידיעה שכל צעד שאתם עושים מקרב אתכם לשיפור אישי. טסט הריצה הינו כלי להתבוננות פנימית, מוטיבציה והצבת אבני דרך חדשות במסע המתמשך שלנו. ביחד, נתגבר על כל המכשולים שיעמדו בדרכנו ונצא חזקים מתמיד! הישארו חזקים והמשיכו לרוץ לעבר החלומות שלכם! 💪🏃‍♀️🏃‍♂️ #RunningCommunity


טסט ריצה

87 צפיות0 תגובות
bottom of page